Back home

Äntligen hemma till värmen! Ja det är faktiskt varmare här än där jag var i Frankrike! Har faktiskt inte så jätte mycket att skriva som jag till exempel hade förra året från Capri i Italien. Men jag har antecknad lite i en bok om saker som hänt den här resan. Ni har ju hört allting till hotellet i Tyskland. Så skriver där ifrån. Vi åkte bil i tre dagar till Frankrike, vi stannade på macker för att kissa och äta. Och det var helt sjukt hur mycket PORR de hade på mackerna? Porrfilmer + tidningar överallat, så det var ju skit kul att gå in i de med nick liksom. Men det gick iallfall bra att åka dit, man sov mest i bilden, kollade film, lyssnade otroligt mycket musik. Mina verkliga favorit låtar hitills den här sommaren är nu :

* Akon - Hold my hand
* Akon - Sunny day
* Atozzio ft. Kalenna - Drowning
* Chris brown ft. James Fauntleroy & Keris Hilson - Superhuman
* Chris brown - Final destination
* Chuka M - Tour the sky
* Claude Kelly - Like an iceberg
* Kanye West ft. Lil' wayne - Lollipop ( remix )
* Karina Pasian - Can't find the words

Tror nog jag berättar om själva resan sen när jag har bilderna också. Kom iaf hem idag ( till mitt hus ) vid fyra. Nick drog hem genast då han åker till Dannmark kl fem inatt och måste hinna massa saker. Har jätte mycket godis i mitt rum nu men är inte alls sugen. Ska iaf snart beställa pizza och ikväll ska jag träffa tess. Måste ringa gabbi ikväll också för vi måste snacka om ifall jag ska komma till hennes land på torsdag. Men nu ska jag tare lungt. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback