Film mys

Har sett tre filmer idag, fast det varit fint väder jag vet. Den första filmen var Shutter, en skräckfilm som är baserad på the ring och the grudge. Den var faktiskt bra men jag blir alltid så lätt skrämd på sånna filmer. Sedan såg vi Rambo 4 som var helt okej den med, tycker det är hemskt att det händer sådana där saker på riktigt bara. Och nu såg vi The comebacks, den var skit rolig, äkta mig film. Den tipsar jag verkligen om. Men jag har faktiskt även varit ute idag. Jag och nick spelade klockan ( fotboll ) och båda gjorde upp till fem sedan gick det så segt.

Min storasyster Josefin fyller 20 år idag! Så grattis, jag älskar dig mest. Hon fixade även min blogg, snygg va? Vet inte vad jag ska göra nu men något lär det ju bli. Godnatt iaf, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack tack ;) älskar dig med!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback