Gårdagen

Var så trött igårkväll så orkade inte skriva då. Jag började gårdagen med att fixa bilderna från Frankrike sedan gtjorde mig iordning o drog till tess. Hon låg och sov så jag satt vid datorn. Men vid fyra drog vi till kista där hon köpte sin favorit glass, möms. Inne på gina så provade vi skit mkt kläder båda två ( tog bilder som jag kan lägga in senare ). Jag köpte en vit söt t-shirt för 99:-, en svart hög kjol/tubklänning för 149:- och ett jättesött blommigt linne på rea för 89:-. Vi tog bussen halv sju och bussen i jakan kom inte så fick gå hem i regnet med flipflop. Hemma åt jag mat, grillad lax, potatis och skit god sallad. Efter maten drog jag ut, pratade med gabbi påväg till jakan, saknar henne (!) men idag kommer hon hem :D:D. Mötte lotti, tess och malinc i jakan, vi drog till tess, jag och malin snackade om minnen och.. vuxenlivet (a) haha inget vi ser fram emot iaf. Vid nio tog vi bussen till viksjö som jag o malin sprungit och stannat för de andra två. Vi fixade dricka som förra gången genom dörren, snabb affär. Sedan drog vi till tess igen. Jag gav dem alla tre "tatueringar", lotti fick en stjärna vid höften, malinc fick ett hjärta och texterna "peace, love, adis" på handleden och på tess höft skrev jag therese med ett hjärta. Vid elva tiden kom mahdi, jimmy och ? men malinc o jag var så trötta så vi tog bussen hem vid tolv. Sedan nötade jag framför datorn och gick sedan och lade mig. Idag ska jag möta tess och såklart gabbi när honh kommer hem :) Ciao<3


Gabbi,tess&jag<33

Kommentarer
Postat av: tess

mahdi jimmy och chris^^;P <3

2008-07-15 @ 11:25:51
Postat av: T r e t t i o n i o

hej, varför har du lösenord på bloggen? :]

Postat av: isabelle

trettionio; för att min mamma snokar och läser den, vilket jag inte vill

2008-07-16 @ 01:30:52

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback