Hejdå på ett tag :)

Jag gick ut endå idag, fick skjuts till jakan av pappa och mötte gabbi och jennie i riddarparken. Efter en stund kom tess sedan mahdi. Vi gick till seven, sedan bestämde tess och jag oss för att dra till kista och köpa kaffe klass. Väl på bussen hände saker och vi var tvugna att gå av på kontovägen, skitbusschaffis!! Vi tog bussen runt hela viksjö hem ( jakan ). Där träffade vi lottie och sara, sara drog hem och vi andra till lottie. Jag kollade på Made på MTV och klappade ricko hennes hudn medans tess färgade lotties hår. Vid sju drog jag hem och åt. Sedan bokade jag och pappa biljetter för min hemresa från dalarna på söndag. Sedan drog jag till tess där malin c, rosman och sofia hade kommit. Vi drog ut kort där efter och mötte malin, sara, jennie, gabbi, carro och några i jakan. Sedan hämtade tess saker hos sig och vi gick till dagiset igen. Där snackade vi och hade feta najs fan, töhö. Sedan kom tony och norrby och någon kille. Men orkar ej gå in på detaljer vilka som kom senare sov. Men jag drog vid halv tolv då jag skulle packa. Nu har jag packat det mesta och imorgon kl tio så åker jag och gabbi till hennes land i äppelbo uppe i dalarna. Fan vad kul det kommer att bli. Jag kommer hem på söndag vid nio-tio tiden på kvällen. Men jag nås på mobilen hela tiden. Imorgon är det den 18 och jag och nick firar 34 månader. Fast vi får göra det på avstånd då jag är i dalarna och han i danmark. Men nä, nu måste jag sova. Ska upp om sju timmar, nattinatti. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback