Hemma igen :)

Det var as mys i Äppelbo. Första dagen hoppade vi studsmatta, cycklade runt i äppelbo, satt vid älven och en massa annat. Andra dagen var det rätt dåligt väder men kul hade vi endå! På lördagen åkte vi till en hiphop/reggae konsert. Inte så mycket folk men det var skön musik och dans. På söndagen shoppade vi loss. Jag tyckte iaf att det var kul och avslappnat där uppe så dit tänker jag lätt åka igen. Tågresan hem gick också bra och nick mötte mig på stationen i stan. Vi gick på donken, kunde dock knappt äta ngt då jag bara pratade på om allt som hänt. Och så såg jag malin c utanför donken så det var najs. Har fixat alla bilder från Frankrike och Äppelbo nu. Men skit jobbigt att lägga in det här. Får se hur det blir med det. Ska skriva ett inlägg snart igen där jag lägger in saker jag köpt osv. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback