mjoo

Gårdagen var as skön. Vi lade ut en filt på basketplanen till vittra skolan, jag låg där och solade medans nick spelade basket och fotboll. Sedan hällde vi vatten på varandra och njöt av värmen. Sedan skulle jag joina honom men hade inga byxor på mig och en genomblöt t-shirt på mig så det kändes lite obehagligt. Vi gick iaf hem vid halv fem. Då kollade vi på filmen Livet i 8 bitar ( stöörd film men bra ) sedan drog vi hem till mig för att äta grillad mat som pappa gjort och vattenmelon till efterrätt. Efter maten var klockan runt nio men vi drog iaf till nick och kollade på filmen The game plan, den var så otroligt söt, tyckte om att spelarna haha. Sedan vid tolv hade vi en romantisk stund, det var det mysigaste på länge. Lugn musik, svag belysning och bara ligga och kolla i varandras ögon, älskar honom mest mwihi :$.

Idag kommer min syster hem från Gotland och hälsar på, saknat henne så det ser jag fram emot. Och gabriella kommer också hem idag så det blir nog så att jag drar ut idag. Men nu på dagen måste jag fixa bh skiten som jag alltid glömmer och sedan får jag se vad jag och nick hittar på. Ska äta här iaf men mer vet jag ej. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback