Mwihi :)

Idag vaknade vi hos mig, det var skit fint väder. Vi skulle börjamed att jogga en runda, men det sket sig så vi lade oss och solade på balkongen istället. Sedan myste vi ett tag innan vi tog en dusch. Efter duschen satte jag mig vid datorn medans bebo cycklade till ica för att köpa makaroner, frysta jordgubbar och lime. När han kom tillbaka var klockan redan halv fyra och jag gjorde makaroner till oss som frukost/lunch. När vi satt och åt ropade pappa att vi skulle åka till ikea då. Blev as stressad och hann bara klä på mig ngt för att sedan hoppa i bilen. Sminkade mig med solpuder i bilen när vi satt i jakan centrum. På ikea hittade vi en säng till mig. Den är 120x200 cm och den var mycket skön. Vi köpte också lakan till den, ni får se allt när det är på plats. Sedan åkte vi till ica, köpte mat och kom nyss hem. Pappa och mamma åkte iväg för att ta ett dopp i görveln och nick "sover". Efter maten ska jag jogga hem till nick, sedan blir det nog film mys igen. Inte varit med kompisarna sen äppelbo nu. Men lär snart gå ut igen. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback