Mys

Igår kollade jag på filmen Home of the brave, jag tyckte den var bra men lite seg på något sett. 50 cent och Chad michael murray är bland annat med i den. Efter den drog jag till tess, sedan gick vi ut på hennes gård och träffade jennie och gabbi. Sedan skulle vi till görveln men jag och tess missade bussen som går varje timme så lacka som vi var fick vi iaf skjuts av en kompis till henne. Där nere var det ganska segt men jag och lottie babade. Det var sjukt varmt i vattnet och när man kom upp efter, jag njöt verkligen. När vi kom upp igen hade de flesta gått så vi drog också. Vi gick genom skogen, lite sceary när vi precis snackat skräckhistorier. Sedan väntade vi på bussen en timme. Då var det jag, lottie, tess, jennie, gabbi, rosman och oliva där. Sedan ville jag bara hem. Somnade vid tre, kollade någon film på femman men kollade inte klart. Och idag har jag bara städat hela dagen. Kan inte fatta att jag slösade bort hela den här fina dagen, men nu är det sjukt fint i mitt rum. Sängen är fortfarande inte beställd -.- (!) Nu ska jag iallfall kolla film. Ciao<3


isabelle älskar gabriella


görveln


paff blev jag när den här
var på korgen på min cykel


bara jag

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback