nä fyfan

Mötte tess i jakan och vi tog sju över ett bussen till kista. Där kollade vi bara runt, vi åkte hem vid tre tror jag. Hemma köpte jag blush powder från isadora som är skit bra. Vi gick hem till tess snabbt sedan mötte vi gabbi, mahdi, jenni o de i riddarparken. Jag,jenni och gabbi åt hos tess. Makaroner med köttfärssås. Vi hade lite kul där sen drog jenni och gabbi och fixade dricka ( inte till mig då jag inte dricker typ ). Vi alla drog ut vid åtta, mötte massa pers och drog sedan till dagiset. Vi blev typ 20 pers där så det var najs. Jag, malin och tess klättrede upp på ett "tak" av brädor, såklart åkte min tubklänning ner och jag satt i bara bh, men det löste sig och ingen såg, typ (a). Kvällen var okej, man snackade, hade musik osv. Men sedan blev det fucked up. Jag och tess hade vårt första "bråk" och jag var redan ner pga att jag saknar nick och shit så tårarna kom. Jag stod och snackade med gabbi typ en halv timme sedan letade vi efter tess, som också vart ledsen, och hon och jag snackade. Vi båda grät och ville aldrig bråka igen, kramade varandra och sa att vi älskade varandra och vi löste det. Sedan pratade jag med gabbi igen, som började prata om saker som gjorde henne ledsen så började jag med gråta, igen. Och var en halvtimme försenad hem men kunde inte bara lämna henne, till slut gjorde jag det endå och sprang hela vägen hem till en arg pappa. Trodde jag skulle vara hemma kvart över ett men det var tydligen kvart i, palla fan när alla andra är ute sent. Aja ska sova nu typ, imorgon ska jag ringa gabbi så fort jag vaknar. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback