Nu är jag så jävla förbannad!!!!!!!!!!!!

Jag har bara lösenord för att du inte skulle snoka mamma! Så snokar du endå tills du hittar den! Jag börjar tröttna på det här nu! Jag skriver absolut inget fel i min blogg! Jag skriver om hur min dag är i allmänheten. Du påstår att jag dricker och röker och det gör mig så jävla förbannad! Jag har rökt vattenpipa!! Men det är för fan inte med tobak! Jag har druckigt ngn gång ibland, men du kan fråga alla kompisar jag har ffs! Jag är inte den personen som dricker och absolut inte röker! Och jag vet att alla kahn läsa min blogg, jag har inget problem med det. Men det är inte så jävla kul att ens mamma snokar i ens liv. Jag berättar mkt för dig men du behöver inte veta varenda detalj! Det är jätte många personer som läser min blogg, som lär sig av den och tycker om den! Jag skrev att jag gjorde abort, du klagar på det och säger att jag ska ta bort det. Vet du inte att det kan hjälpa folk eller!? Om de frågar mig om det kan jag berätta hur hemskt det var så de tänker extra noga på att använda preventivmedel eller hur? Varför ska jag dölja ngt som var dte väsrat i mitt liv? Jag mår bara dåligt av att inte kunna prata om det för någon! Har aldrig varit såhär besviken på dig mamma. Men visst läs min blogg du, jag kan ju lika gärna ta bort lösenordet. Ingenting spelar någon roll nu för jag är så sjukt arg! CIAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback