Shulululu

Det var fan as skönt att ligga på balkongen och schteeka. Lyssnade på musik och skrev sms till nick. Kännde verkligen att huden brändes, men när det började kännas som att grannarna kolla ( låg i string endast ) gick jag in igen. Då hade det gått 40 min. Har sminkat mig nu osv och gabbi undrar om jag ska komma till jakan men är så sjukt trött så vet inte om jag orkar, får se. Glömde säga tack till vissa personer igår som jag verkligen vill tacka så jag gör det här. Lottie, för den sköna massagen jag fick. Den gav mig rysningar i hela kroppen. Sara Bell, för att du fixade till mitt smink efter all gråt. Tess, för att du hjälpte till med sminket och för att du tröstade mig och sa att du älskade mig. Gabbi, för att du pratade med mig hela kvällen, tröstade mig som fan, gav mig råd, sa att du älskade mig, försökte göra mig glad och ja, jag är bara så sjukt glad för att jag har er fyra som vänner, bättre finns det förfan inte! JAG ÄLSKAR ER! Mwihi :) Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback