Skönt att vara hemma

Efter min goda pan pizza gick jag ut. Pratade med gabbi hela vägen till jakan där jag mötte en skuttandes tess och lotti. Jag avslutade mitt samtal och kramade tess en låång stund taha. Vi gick till Träffen där tess beställde en kebabtallrik. Där var också en fullgubbe som sa så fula och irriterande skaer att jag var nära på att klippa till honom. Han sa att vi alla tre var tjocka, att vi skulle banta genom att ha sex o bla bla bla, fuck him. Efter en stund kom malin c och rosman, de blev också upprörda av gubben så vi gick. Runt runt i jakan för att vänta på tony som skulle komma med dricka, när han väl kom visade det sig att han ej hade drickan så vi hoppade upp på bussen till viksjö, det blev en snabb affär genom dörren och utan att kliva av bussen var vi i jakan igen. Vi var ute en stund till och mötte sara och några till men sen drog vi tjejer till tess. Kollade tv och chillade bara. Fick kontakt med malin igen vilket kändes skönt eftersom vi inte snackat på ett bra tag och inte varit så bra vänner som vi engång var. Vid tjugo över tolv drog jag hem. Påvägen fick jag sms av nick som glömt saker hos mig så efter halva vägen kom han med cyckeln och skjutsade mig, hämtade sakerna och vi sa hejdå och var lite ledsna :')

Nu ska jag bara sitta och tare lungt och imorgon skriver jag om resan och lägger in bilder. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: tess

hahahahah , jävla fyllo ! ^^

tjocksmock var han

2008-07-14 @ 13:17:31

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback