sluta

Städade lite i mitt rum så jag får plats med den nya sängen imorgon. Tog bort hela nattduksbordet och allt som var i det, otroligt mkt saker. Slängde det mesta men fanns mkt viktiga saker också. Vid fyra-halv fem kom paula hit. Jag städade lite och vi pratade och lyssnade musik samtidigt. Det var rätt najs, sedan skulle jag laga maten och hon hjälpte mig ta ut ur diskmaskinen. Sen kom nick när maten var klar, båda åt hos mig. Jag hade gjort pastasallad som var mkt omtyckt. Efter maten kollade vi alla tre på bilder tills paula gick. Efter jag diskat gick nick också. Vet inte vad som händer ikväll men ska nog försöka städa mitt rum. Kanske går ut men känner mig så seg så stannar nog bara hemma. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback