Smoothie är gottaste

Igår gjorde vi smoothie medpyttelite vatten, frysta jordgubbar och pressad lime. Det var sjukt gott. Medans vi drack det så kollade vi på filmen Doomsday. Den var väl helt okej. Idag tänkte jag gå till centrum och försöka byta min lilla bh mot än större. Men får se hur det blir med det. Just nu vet jag inte vad nick håller på med han har varit inne på toan en evighet. Fixar håret, borstar tänder? Hm borde ej ta sån här tid. Idag är det iaf jag som lagar maten hemma, det blir pastasallad i det här varma vädret. Nick ska sova hos mig men vi får väl se om vi är hos mig hela kvällen endå.



Saknar gabriella jätte mycket nu, vill att hon ska komma hem igen. Måste snart träffa tess bebisen också, och få tilbaka 100 kr samt åka till kista för att köpa våran favvo glass. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: tess

haha du får dom imorn ,blabla

2008-07-24 @ 13:12:28

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback