SmS

1) Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Saknar dig.<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2) Tryck därefter uppåt 13 gånger. Vem har skickat det sms:et?
" Hejdå :D ha det så kul! Skicka ett vykort kanske? :) puss " Skickat av paula

3)Vad står det i sms:et under?
Ha det så bra gumman:D<3

4) Vem skickade det sms:et?
Malin bohlin<33

5) Vad anser personen som skrivit sms nr 4 till dig?
Vad malin anser? fattar inte ;s

6) Vad står det i ditt 34:e sms?
Det är nu 2 dagar kvar på din nuvarande prisplan, sedan ringer du med Comviq Kontant. Du behåler ditt saldo. Mvh Tele2Comviq.

7) Vem är ditt 36:e sms ifrån?
Någon skitsak som talar om hur mkt det kostar i landet man kommit till.

8) Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
Det är inte så¨att ni vill bli hämtade redan nu?

9) Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Kom :)

10) Och i det 3:e?
Mobil sak till buss

11) Vad står det i ditt mest privata sms?
Är det privat så skriver man det inte ;d

12) Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?
Fått så många att d är omöjligt att skriva ett

Vad har du för mobil?
Sony ericsson

Nu, vad handlade dessa sms om?
Smset i fråga:

1) tess saknade mig för att jag skulle till frankrike :)<3

3) malin sa att jag skulle ha det så bra i frankrike ;p

6) att mitt kompis börjar ta slut o att jag måste ladda på nytt jao :)

7) hade kommit in i landet Holland

8) pappa undrade om han skulle hämta mig o nick tidigare från aquashow

11) -.-

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback