Alltid kul med bilder :D

Utflykten med klassen :




Nya klänningen & sött babyface :


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, alltid trevligt med bilder ^^

Älskar första bilden med svanen, den blev verkligen skitfin! :D

Postat av: Anonym

du har sån himmla fin hårfärg, färgar du själv eller hos frisör?:)

2008-06-15 @ 22:00:20
Postat av: Anonym

vad heter den där sidan med bloggbakgrunder? Vet att du skrivit det förut men jag hade den på "bokmärken" och nu har det försvunnit :/

2008-06-17 @ 00:15:55
Postat av: isabelle

sara; ja jag vet tihi :)



anonym1; naw tack :) har färgat den själv men det tog ett bra tag att få den färgen dock, men tyvärr har jag förstört den med att göra blonda slingor nu, men kommer nog ta tillbaka den någongång :)



anonym2; jag minns faktiskt inte dt, har den på bokmärken på min dator, men har inget internet så har ej startat den, men snart får jag tillbaka det och kan skriva det i bloggen igen då :)

2008-06-17 @ 21:04:05

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback