back on track

SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Har inte haft tiden eller orken för att sätta mig vid skolans datorer igen. Men nu sitter jag här igen. Veckan har gått sjukt fort. Så sjukt svårt att skriva vad man gjort för kommer typ inte ihåg nu taha. Men idag är det fredag och min skolavslutning. Vaknade halv sju, duschade, bakade bröd och försökte komma på vad jag skulle ha på mig. det blev inget speciellt, en vit ballong kjol, min gråa knapp klänning från gina och en svart kofta i det dåliga vädret. Väl vid skolan trivdes jag inte i min klädsel men det gick. Tog sällis med charlie, vi mötte gabbi. Sedan gick vi in i aulan, satt högs upp och jag satt där man håller på med ljud, ljus osv så det var lampor som lös på mig. Greta och anni sjöng, så fint sötisar. Alla andra var självklart också duktiga. Efter en stund kom även malin. På slutet var det allsång till "Den blomstertid.." Och måste säga att jag nog skämde ut mig lite. Jag larv sjöng ( skrek typ ) hela låten. Hörde fan bara mig själv, men blev så insatt i det. Anders ( en gammal polare ) vände sig om och skrattade och han satt typ i mitten. Lite skämmigt men kul. Sedan drog vi till bilden där vi fick våra betyg och info. Jag fick tre VG, alla i olika bild ämnen. Ett IG, matte. Och resten G. Är endå lite stolt och pappa blev nöjd.


1-2. Nya linnen | 3. Jeans värda att köpa? | 4-5. Bla bla (a) | 6. Min goda dricka | 7. Älskar dig

Efter skolan drog jag hem, var lite med mami. Sedan drog jag till jakan och mötte jennie, gabbi, charlie, tess och ante. Sedan kom mahdi o några. Men vi alla drog kort därefter. Jag drog till nick. Vi började ladda ner massa filmer. Sedan började vi kolla på ' Arn - tempelriddaren ' den var faktiskt väldigt bra för att vara svensk. Vid halv åtta åkte vi till mig för att äta. Pappa grillade grillspett. Till förrätt var det räkmacka och efterrätt gladd med machmallows och nötter, mums. Vi satt och snackade och var inte klara förens halv tio. Jag packade lite sov saker för att åka till nick. Vi kollade klart på filmen nyss då vi ej hann innan maten. Ska snart kolla en till sedan blir det väl mys. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback