:)

I torsdags slutade jag kvart över elva. Drog till jakan med gabbi. Vi käkade på bk och hade det allmänt najs. Sedan drog vi till tess där vi lagade wook, glass med hallon och kollade på studenter från hennes fönster. Juste kalle var med också. Vid fem drog jag hem till nick. Vi åt pizza till middag. Vi kollade på filmen The brothers solomon, som faktiskt var väldigt rolig. Sedan på filmen Jumper, det var skit bra. Vi sov efter det.

Vaknade vid halv två idag. Fixade mig snabbt och stressade för att åka till stan med tess, hennes syrra och hennes mamma. de år på en kina restaurang men jag hade ju nyss ätit frukost. Sedan kollade vi lite inne på Cubus. Jag hittade jätte mkt söta kläder men måste spara pengar lite. Men köpte två linnen för 149 kr. Ni får se bild imorgon. Tess köpte lika dana plus ett till linne. Sedan satte vi oss vid slussen och käkade gladd för 64 spänn. Hennes mamma bjöd. Det var as mys och härligt. Vi tog tåget hem vid tjugo i sju. Mötte nick som skjutsade mig på cyckeln hem. Där hade pappa grillat god middag. Efter maten åkte vi till nick. Duschade och kollade sedan på filmen The ex, den var skit rolig. Nu ska vi snart sova tror jag. Här kommer lite bilder från k-ängen, idag och kanske från ngt annat tillfälle. Ciao<3








Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback