Godnatt jao!

Vaknade vid.. nä vet inte när. Men vaknade iaf av att nick väckte mig. Han skulle städa. Hans lillebror hade tydligen vart inne där på morgonen och hämtat ngt, kul när man sover utan trosor i bara t-shirt? Nej jag lackade. Kul att man får höra det det första man gör på morgonen. Upp blev det iaf. Klädde på mig och bäddade han säng med nya lakan. Sedan åt vi lunch/frukost. Mums, ngn risröra. Jag var fort trött efter fredagen skumt nog, så det blev att titta på film. Först kollade vi på "Hot Rod" sedan började vi kolla på the brothers solomon, men hann inte se mkt på den inna han skulle iväg med familjen och äta. På pizza hut, fick inte följa med ;( taha. Jag satt alltså ute på en bänk i nästan två timmar innan nick kom igen. Då gick vi till coop och jag köpte mat som jag värmde upp hos nick. Sedan pratade vi bara, skickade låtar osv till varandra. Juste vi är tillsammans igen nu :D elr har jag ens sagt att det var slut (a)? Haha hm, spela roll, är iaf lyckligt kär. Men iaf, imorgon börjar skolan igen, vanligt schema nu. Det SUGER! Men börjar tio. Ska sova nu, är så jävla trött. Ha det vbra allesammans! Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback