Hejdå Sverige!

Hej det är Nick, Isabelles pappa drog ut hennes internet så hon kunde ej skriva sitt hejdå inlägg. Men nu bad hon mig att skriva istället. Klockan nio imorgon åker vi till Blekinge, det är hennes farmor och farfars land. Där kommer vi att vara i två dagar, sedan bilar vi till Frankrike. Som sagt så ska vi stanna på ett hotell i Tyskland på vägen dit. Hon ser framemot den här resan jävligt mycket. Hon hade svårt att bestämma sig för vad hon skulle ta med, men hon tog med halva garderoben och fem par skor. Hon tog med sig tre böcker med ungefär sammanlagt 1500 sidor. Ikväll ska hon bara fixa packingen, efter ett tag kommer jag hem till henne. Vi ska kolla på en film kl 00:00 och sedan sova, vi ska upp vid sju. Hon kommer att sakna sina vänner OTROLIGT JÄVLA FUCKING MYCKET!

Aja, nu ska hon och jag schteeka i Frankrike. CIAO <33

Kommentarer
Postat av: Tess

KMR SAKNA DIG MED BABYLOVE<3

2008-06-24 @ 00:28:48

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback