Hotell i Tyskland

Shululu, sitter på ett hotell i Tyskland med pappas bärbara. I förrgår kom jag till Blekinge. Vi gjorde inte så mycket eftersom att vi var trötta men igår gjorde vi rätt mycket. Vi åkte till stan, kollade i affärer, gick och åt glass på glassbåten. När vi kom tillbaka gick vi till stranden, havet, och jag tog mitt första dopp i Sverige det här året. Det var runt 18 minus grader och jag badade näck då jag ej hade med mig bikinin. Men det var endå härligt att man fick en sån kick. Har tagit lite bilder som ni sedan kommer att få se. På kvällen spelade jag och Nick minigolf men dålig förslorare som jag är gick jag ensam till bryggan efter en stund. Tills svanarna kom och väste åt mig och jag blev lite rädd (a). Idag vaknade vi vid sju, åkte vid nio. Det var mys att åka bil. Vi kom till Tyskland, alltså ungefär 60 mil. Här åt vi god mat, sedan drog jag och nick ut för att köpa glass, as gott och billigt. Massa ungdomar och äldre åker i sina bilar och pumpar musik på högsta volym. Hitills har bara några spanat in mig, men halå vi är liksom i TYSKLAND där tjejer är kända för att vara sex galnar och klär sig i lite kläder. Plus att jag har min nick här. Imorgon ska vi bila igen, hotell på kvällen, vet inte riktigt vart än. Vet inte om jag kommer kunna skriva mer, en slump att det här hotellet hade bredband bara. Men det är najs här, vi har haft den här sviten ( lilla lägenheten i hotellet ) förut. Mycket mys. Nu ska nick maila sin pappa och sedan ska vi kolla fotboll som vanligt. Hoppas ni har det bra där hemma. Saknar mina älsklingar jätte mycket verkligen, älskar er! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback