Imorgon åker jag (!)

Igår åt jag hos nick, vi beställde pizza. Jag tog en Beko special för första gången, skit god. Den bestod av salami, köttfärs, ost, tomatsås, stark krydda. Efter maten drog jag ut för att möta alla en snabbis. Fick tillbaka mina shorts från gabbi och pratade med tjejorna en stund innan jag var tvungen att gå. Nick mötte upp mig vid bussarna och vi tog bussen hem. Mamma och pappa kollade fotboll, men de ville att jag skulle komma hem tidigare. Jag skulle färga ögonfransarna svarta men hann inte. Började skriva en packlista, som jag tycker är skit bra att göra då man inte glömmer ngt hemma eller där borta. Men det var en bra film på trean som jag fastnade vid. Little black book hette den och den var väl sevärd faktiskt. Med Brittany Murphy som är så skön. Efter filmen duschade jag och satte i hårinpackning som jag sov med. Vilket gjorde att jag haft en dålig natt med inte mkt sömn. Jag hade en stor handduk på huvudet som bara ramlade av jämt, håret var blött hela tiden så att jag frös. Nick och jag låg i min trånga lilla säng så att man inte fick plats. Nä det var ett helvete. Men det var skönt att tvätta ut det på morgonen i en varm dusch. Håret blev så lent och skönt. Jag satte upp det till en boll och tog pyttelite smink så åt vi frukost för att sedan ta bussen till nick. Nu har jag hjälpt honom att ta fram kläder han ska ta med, och nu känns det verkligen, nu kan jag fan inte fatta att han ska med. Sjukt roligt ju. Men jag har sååå fullt upp idag att jag inte kan skriva mer. Jag skriver ett hejdå inlägg ikväll när allt är packat och klart! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Killen med kalufsen

FyFaAAaNn vAd dUeE äeR ZNyGg!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!

2008-07-16 @ 01:01:34
Postat av: isabelle

vem ;p?

2008-07-16 @ 01:33:32

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback