Inget internet

Som ni vet gick åskan häromdagen. Den tog mitt internet, min telefon, nästan allt. Jag vaknade halv fyra av att jag hörde smällen. Trodde att det var en bomb eller ngt från rymden. Trodde seriöst att jag skulle dö. Nick fick sitta och trösta mig då jag fick en chock och började gråta och nästan spy. Men sedan somnade vi iaf om. Det har hänt ganska mycket de här dagarna. Har vart i stan igen, kista. Köpte skit snygga underkläder, ska visa bild sedan. Gabbi och tess har piercat sig, eller lottie gjorde på dem. Skit äckligt att se men kul var det. Har bara varit med tess det här "lovet". Och alla andra ibland också. Men iaf mest med henne. Hm. Ja du jag ska ha lektion nu men kanske loggar in igen efter och sitter kvar efter skolan en stund eftersom att jag då inte har internet hemma. Får tillbaka det om ungefär en vecka tror jag. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: tess , finaste namnet yeap

dt lät som du tyckte d va tråkigt o va med mig :( snyyyyyft ! :'( HAHHAHA =D

2008-06-11 @ 00:08:25
Postat av: isabelle

haha töööönt <3333333333 det var kuligast ;d

2008-06-13 @ 17:08:40

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback