Lördagen sög kuk

Som sagt så spydde jag hela natten till lördagen. Efter ett tag vaknade tess, hon skulle ha match vid åtta. Men klockan var bara vid sex, och jag kunde ej sluta må dåligt. Huvudet höll på att sprängas och kunde bara sitta inne på toan. Försökte äta en knäcke macka, onödigt. För då när jag skulle spy ( hade ju ej druckigt ngt till ) så kom bara mackan upp som en massa och jag höll på att kvävas, inte något ni ville veta va? Men min blogg och jag skriver vad jag vill, taha. När tess gick fick jag lägga mig i hennes säng med en hink brevid mig. Fortsatte att spy men kändes bättre än att sitta på toan. Vid nio somnade jag, äntligen. När jag vaknade vid elva mådde jag bättre. Gick på toa men kändes som jag skulle spy igen så jag la mig igen. Smsade med nick ett tag tills jag somnade igen. Sedan kom tess tillbaka, helt slut och även hon illamående, förståeligt. Vi båda somnade och sov tills klockan blev fyra. Då gick vi och åt frukost för att sedan fixa oss lite. Men vi såg fan förjävliga ut endå. Helt bakis och trötta drog vi till centrum. Gick omkring och kollade saker men mådde sjukt dåligt hela tiden. Vi köpte glass och gick sedan till blå huset för att hon skulle hyra film med sina syskon. Då passade jag på att skriva upp filmer som verkade intressanta så jag kunde ladda ner de hos nick sedan. Vid halv sex mötte nick mig o vi köpte snacks till kvällen för att sedan ta bussen hem till mig. Att åka buss bakis är inget jag gör om. Väl hemma så beställde vi pizza med mamma och brorsan. Kändes faktiskt bättre att äta. Sedan var vi på mitt rum och jag sansade för hnm och sjöng med till radion, lite små kul. Vid halv tio drog vi till han där vi duschade, så sjukt skönt eftersom jag var helt ner spyig. Sedan kollade vi på filmen "Are we done yet" som är efterföljaren av "Are we there yet" med Ice Kub. Kunde knappt äta för att jag mådde dåligt. Det blev lite mys efter filmen för att sedan somna pladask. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback