Midsommarafton

Vaknade klockan elva idag och hoppade in i duschen direkt. Sedan hade jag en hårinpackning i 25 minuter för att sedan skölja ut det. Satt vid datorn nästan hela dagen. Vid två fick jag veta att några från släkten skulle komma vid tre. Så det blev till att skynda. Jag tog massa bilder idag, provade min fjällräven igen. Kändes sjukt, som en liten köttbulle. Men den är så skön fan, nästan näääästaan så att jag vill ha vinter igen. När alla hade kommit inklusiv nick drack vi lite coola och snackade. Så började jag laga maten till oss som inte äter sill. Alltså korv med bröd och pizza. Yummi! Vi började äta vid sex. Vi försökte alla vara sociala. Min gudfar var där med sin nya fru som väntar barn. Han snackade om att han vill att jag ska flytta till hnm, skämtosido ;d. Efter maten gjorde jag mig iordning, men blev bara en massa dans ( som vanligt ). Väl hos nick gick han för att duscha medans jag laddade ner massa filmer. Jag laddade ner : Eourotrip ( som jag såg igår, så nick kan se den ), First Sunday, Kung-fu Panda. It's a boy girl thing och The Librarian. Nu kom nick tillbaka så ska skriva klart det här lite snabbt. Här kommer iaf lite bilder från idag, alltså på mitt hår. Vad tycker ni? Tänk inte på längden för har ju tagit ut löshåret. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: tess

JÄTTEFINT!!!!!!!!!!!!

2008-06-21 @ 16:35:23
Postat av: isabelle

tess; sötnos<3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback