Min fredag

Fredagen var helt sjuk seg på dagen. Städade mitt rum lite. Men satt mest i sängen och radiokanalen 105,9 gick hela tiden, samma låtar om och om igen. Men vid sju drog jag till nick och käkde. Efter jag käkat drog jag på engång till tess där också gabbi var. Vi fixade oss iordning för att sedan dra på "poolparty" i kallhäll. Jag hade på mig klackskor, leggings, en svart klänning och en en svart kofta. Vi missade bussen och nästa gick inte förens en halv timme så turken kom och skjutsade oss. Väl framme vid villan gick vi till baksidan. Där var poolen, med ett överdag som var fullt med skit, nej man skulle absolut inte bada i den. Runt ett bord satt 6 killar och jävligt mkt ölburkar. När jag går förbi en av de säger han - har du färgat håret? jag tittar dit och det visar sig vara min systers ex ( de var tsm i över två år ) så det kom ju som en liten chock. Sedan var de andra tydligen kompisar elr föredetta kompisar med henne, haha skumt. Vi satte oss ner och började köra öl spelat. Massa klunkar på engång, kanske inte så bra. Men kul var det allt. Musik, gitarr+ allsång, många toalett besök för oss tjejers del, klappa hund, stå på händer, massera ( jag var bäst tyckte killarna, taha ), dricka. Nej men det hände mycket helt enkelt. När vi skulle gå, nej lite svårt att berätta saker man inte riktigt kmr ihåg. Men vet iaf att jag och tess ramlade på asfalten och fick skrapsår och ont i huvudet, men vet ej hur. Aja det spelar ingen roll, vi gick mot stationen, jag och kevin snackade om självförtroende och fick höra väldigt bra saker, om det gör d lättare för mig tror jag inte. På stationen var det fullt med folk, man var kissnödig och ville bara hem. Jag sov iag hos tess. Vi kom hem halv två. Jag halv sov tills klockan blev tre då jag vaknade och fick sitta på toan och ja.. spy hela natten. Men det var väl värt det? För hade en underbar kväll med de bästa tjejerna. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: teesss tesss tesss

HAHAH.. jag har värsta rivmärken från rosbuskarna & annat , jag hittade nya sår nu :( buhu ! <3

2008-06-02 @ 03:29:15
Postat av: isabelle

hahaha fett söt :D jag hittade ett till blåmärke! :o<3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback