Sammanfattning hitills

Det har hänt rätt mycket sedan sist. Har varit med tess en kväll, vi käkade gott och kollade på någon film. Sedan har jag varit med nick och sett massa filmer med honom. Och igårkväll var jag ute med lottie, gabbsan, tess, mehdi och de på tess gård. Drog tidigt för att sova hos nick. Så sjukt jobbigt att inte kunna skriva åt minstonne varannan dag så man minns saker. Vill ha tillbaka mitt internet fan. Känns så tomt annars. Men har klarat mig hitills, inte tappat såå många besökare iaf.

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Drog till centrum med paula för att fråga saker om mitt hår. Tänkte göra lite blonda slingor i det nu till sommaren. Alla jag gick till ( kicks, frisörer & mamma ) sa att det nog skulle bli oranget och en massa, men jag gav det ett försök. Paula satt och drog ut slingor från hättan hemma hos mig, det tog över en timme! Men medans var det mycket tjejsnack och musik. Det var en pina men vill man vara fin så får man lida pin. Sedan hade jag i färgen i 45 minuter. Jag var otroligt nervös att det skulle bli oranget. Men som tur var blev det inte det, tror jag? Men är inte helt nöjd med resultatet. Och måste ha uppsatt för det var ojämt baktill. Plus att jag inte kan använda mitt underbara löshår längre, nä ush. Och så har jag klippt lugg. Har lite bilder på det ( som brunhårig ). Och fick nyss en kommentar om att min bruna hårfärg var fin, kändes lite tyfft. Men imorgon blir det till att köpa ny hårfärg och sånt.

Om en vecka, prick. Åker jag till Frankrike, det ska bli så sjukt himla skönt. Tror inte jag kommer kunna skriva i bloggen där men jag får väl skriva senare. Ska ta jätte mycket bilder där så det blir najs. Ska försöka skriva imorgon också men det beror på. Kan bara sitta hos nick och är inte här så ofta nu förtiden. Fan vad jag babblar, elr skriver, men här kommer bilder!


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback