Sommar och sol

Jag känner mig så sjukt stolt. Jag har gjort klart två uppsatser i svenskan. Nu har jag bara en rest i svenskan som jag tror att jag inte behöver göra. Och sedan lite saker i engelskan för att få högre betyg. Kanh fortfarande inte fatta att jag fick vg- på det nationella. Har alltid legat på ig gränsen haha. Men det visar sig ju att jag kan, om jag vill. Har ju fått vg på några glos förhör också så det skulle ej sitta fel med vg i engelska A. Men matten.. där vet jag inte om jag kommer klara det. Då blir det sommar skola från den 4 aug till den 8. Från halv nio till halv tolv på morgonen, det känns faktiskt bra endå. Jag kollade nyss på DH, tyvärr hade en tjej jag verkligen hatar avslöjat hela det här avsnitett i sin blogg så jag är väldigt besviken. Man gör fan inte så? Aja ska nog ta det lite lugnt nu för att sedan sova. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

e du tönt eller e du tönt skyll dig själv att du läste IDIOT hahahahah

2008-06-16 @ 23:21:06
Postat av: isabelle

chinsia; haha är jag tönt för att jag läser någons blogg och inte har någon aning om vad som ska stå i? haha daamn, vem är tönten ;D

2008-06-17 @ 22:54:01

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback