Sommar taha!!<33

I morse hade jag ångest, hittade inga kläder alls att ha på mig. Har inte känt sådär på länge. När jag var klar med allt förutom kläderna var det en halvtimme tills jag började. Men det tog mig hela två timmar att hitta kläder jag kunde ha. Och mådde sjukt dåligt i de med, nej ush det var så hemskt. När jag kom till skolan så skulle vi äta. Det var pastasallad med kyckling, så jävla gott! Och två ostmackor, tur att det var god mat då jag ej ätit frukost. Varmt var det idag också. På håltimmen drog jag och malin til jakan. Där hoppade en tant på mig och tog tag i min axel och sa att en man bakom oss földe efter oss, så jävla creapy. Så vände vi oss om och en man i hatt går SKIT sagta bakom oss och blicken är stel och han kollar rakt fram. Vi gick in på lindex men vänder oss om, han är borta. Vi går ut och kollar men han fanns ingenstans? Så jävla äckligt, vart tog han vägen, han gick ju så sagta? Tanten var också borta, vi trodde att vi sett spöken haha. Sedan mötte vi gabbi och sedan tess med hennes mamma. Jag och malin köpte jordgubbar ( hennes pengar ) och killen som säljde var skit skum men rolig. Efter det gick jag, gabbi och malin till skolan igen för att ha idrott. Ingen hade kläder då vi trodde vi ej skulle ha. Men vi satt där och solade och åt jordgubbar. Första gången jag solade det här året. Låg där i kjol och bh och bara njöt. Sedan var det historia, några redovisade, boooring. Vi slutade tidigare men skulle skriva en uppsats i engelskan så slutade fyra.

Efter skolan drog jag och gabbi till jakan. Jag köpte en köänning med blommor på från Ginatricot för 249 kr. Sedan köpte vi wasa knäckebröd mackor med ost på, älskar dom!! Så mötte vi upp tess. Vi gick omkring en stund för att sedan dra hem till tess. Där gjorde vi ej så mycket o sen drog vi hem för att äta. Efter maten åkte vi till k-ängen där det var grill och mys. Vi badade fötterna i vattnet och det var skit härligt, lite kallt. Bilder kommer sen. Tog 21:53 tåget hem för att sedan skynda mig att gå hem. Kom hem tjugo över elva, in i duschen. På med dove "brun-utan-sol-effekt" och sedan datorn. Imorgon börjar jag nio och slutar lite innan tolv. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback