Sverige åkte ut

Idag vaknade jag vid elva hos mig. Nick låg kvar i sängen en stund medans jag gjorde annat. Hade tydligen as garvat i sömnen, både inatt och i förrgår. Men när han väl gick upp efter tolv bakade jag bröd till oss. Sedan gjorde vi oss iordning och tog cykeln till ica för att köpa en blond hårfärg. Mamma hade gett mig pengar, tack(!) Väl hemma färgade jag på engång. Och blev nöjd med resultatet, det blev inte oranget eller något. Men får se hur det blir vill att det ska blekas mer. När jag duschat så åkte vi med pappa till ica igen. Hjälpte han köpa mat till midsommar och stuff. Det tog sin tid så när vi kommit hem var det mat. Och direkt efter gick vi hem till nick för att se på fotbollen. Blev så sur, skit dålig match. Sverige åkte ut, de måste spela bättre fan. Aja what to do hö? Nu blir det nog film. Har glömt skriva alla filmer jag sett men gör det senare. Imorgon ska jag till centrum med tess. Godnatt! Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback