Tele med gabriella

Det var en trevlig middag med mkt prat om min gamla hund max. Vi satt och pratade länge. Efter maten fixade jag mig medans nick och min pappa fixade med en gps vi fick låna av nicks familj. Vi fick även låna dvd spelare till bilen, najs. Vi ska bränna ner massa filmer att kolla på till resan. Jag visste iallfall inte om jag skulle vara med charlie, gå på bio med tess och de eller va med nick. Bestämde mig för charlie men sedan ändrades planerna så jag gick hem till nick. Vi tjaffsade bara så jag ringde gabbi, vi snackade i exakt 1 timme 17 minuter och 58 sekunder (a). Hon är i äppelbo på sitt landställe. Hon berättade om alla djuren, mordet, vargarna som äter får osv. Sedan skröt hon med alla husen, stall, kiosk (tjock), dass. Haha, hon råkade också säga imma när hon skulle säga dimma. Fett söt! Saknar dig jätte mycket gabbs. Men imorgon kommer hon hem och ska träffa mig på direkten! Och dessutom ska jag kanske följa med henne till äppelbo när jag kommer hem från Frankrike, skit kul ska det bli! Nu ska jag och nick kolla på film. Godnatt allesammans, ciao<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du köpt den bruna tröjan?:)

2008-06-22 @ 16:51:52
Postat av: isabelle

Köpte den på Stadium för 74 kr. Den var på rea och vet inte om den är det nu så den kanske kostar 299.


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback