tess bejb<3

Först kollade vi på fotbollen. Kroatien - Turkiet, hejjade på turkey. Det var en låååång match. Tillläggstiden blev 31 minuter och slutade 1-1. Sedan blev det straffar och turkiet vann. Så det var en bra match. Efter den kollade vi på Kung-fu panda, haha den var fett söt. Vi låg och myste i sängen tills klockan blev runt halv fyra. Eller sov lite där emellan men nick väckte mig när jag skrattade i sömnen. Vaknade vid tolv idag, åt frukost gjorde mig iordning och drog och mötte charlie. Vi gick hem till mig och jag bytte om sedan till henne så hon bytte om. Sedan gick vi ut i regnet, så mys. Gick in på stängda ica där det var helt tyct och där satt vi och snackade ett bra tag. Vid fyra drog vi till mig och kollade saker på datorn. Vi tänkte kolla på bio ikväll men tror inte det blir av. Så får se vad som händer då. Nu kom nick hit. Han ska äta här. Så ska tagga. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback