tralala

Började tidigt idag, tog sällis med charlie till skolan. När vi satt i klassrummet var det en jätte stor spindel ( asso enorm har aldrig sett sånna i sverige förut ) som sprang omkring på golvet, men robert i klassen kastade ut den, phuu. Vi fick tillbaka betyget på nationella i engelska. Jag fick VG-, trode verkligen inte det så jag överraskade mig själv! Vi hade lunch vid elva men det så var så sjuukt äcklig mat. Vi drog till simhallen istället. Klockan ett skulle vi se på alla dockfilmer med ungefär 20 dagisbarn. De var jätte söta! Filmerna var jätte bra, kände att våran film var sämst, haha! Vi fick popcorn och saft. Vi slutade klockan två. När jag skulle hämta min väska var det en liten kines som sa - jag ser dina trosor. Jag ba nej det är shorts ( som jag hade under en klänning ). Och hon sa att det såg ut som kalsonger? Haha jag ba nej det är shorts! Sedan tog jag min väska och hon frågade om det var min väska? Och jag svarade - ja, visst är den fin? Och hon mumlade ett surt "m"? Haha aja iaf. Gick hem efter skolan. Satte mig i solen en stund för att sedan göra lite makaroner till mig. Annars har det inte hänt så mycket idag. Ikväll är det Desperate Housewives, läängtar! Måste plugga lite saker också, men får se hur det blir, Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback