Uhlala

Efter jag gjort mig iordning idag drog jag hem till tess som låg och sov. Hon gjorde snabbt sig iodrning medans jag satt vid datorn. Sedan drog vi till centrum. Jag köpte en söt navelpiercing, bild kommer senare. Sedan köpte jag ögonfransfärg för att färga de svarta, men allt fanns inte med i förpackningen så ska fixa det på lördag typ. När vi gått omkring en stund drog vi till henne, fanns inte så mycket att göra och jag var tvungen att ta bussen hem för att laga mat. Kom hem för ett tag sedan och fick veta att mitt internet är tillbaka, jag är så lycklig, taha. Ska laga makaroner och köttfärssås men väntar på att köttfärsen ska tina, ja jag vet jätte intressant att veta. Här är iaf länken till en bakgrundsida som folk frågat efter. Nej nu måste jag surfa lite till för att sedan laga mat. Ikväll ska jag ut med tess, får se vad som händer. Ciao<3


gammal bild, jag o tess<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback