17 år idao

Vaknade vid halv elva av att jag hörde familjen sjunga för mig, sedan kom de in i mitt rum. Jag är väldigt nöjd med mina presenter. Tog bilder men ligger in de imorgon. Jag fick iaf ett 2 gb minneskort till mobilen, en kamera med 4 gb minneskort, ett tangentbord, två enorma kuddar, en najs taklampa, batterier, dove summer glow kräm med brun-utan-sol effekt och en för ansiktet, och av lilla nick fick jag ett par örhängen i äkta guld ( 400 kr ), två par skit sexiga string och en hårspray. Så jag antar att jag måste börja spara pengar till hans födelsedag den femte maj, haha! Efter uppvaktningen så höll jag bara på med saker jag fått, mös med nick bland kuddarna och gjorde mig iordning. Därefter gick vi till centrum, teknikmagasinet för att fixa minneskortet till mobilen som krånglar, de kunde inte göra så mycket så får gå till siba och fixa det. Sedan gick vi hem till honom, tänkte skriva blogg där men blogg.se krånglade vilket var synd för att då kan jag inte lägga in bilderna som jag fixat idag. Vi kom hem strax innan maten. Till förrätt åt vi rostade mackor man äggröra och räkor, varmrätten var såklart pappas lasange och till efterrätt glassofour ( vet inte hur det stavas) men det är iallafall glass, hemgjord maräng, hallon och en botten av havre tror jag. Skit var allt iaf. Egentligen skulle Charlie och Gabriella kommit över idag mnen de blev lite problem så det blev inte så. Men imorgon ska jag hem till Charlie. Jag ska färga hennes hår med bruna slingor om hon inte ångrar sig. Nu ska jag kolla på girls of the playboy mansion. Det är sista avsnittet på sesången och extra långt så fett najs. Ciao<3

Datan lagga igår och hann aldrig publicera det jag skrev så here it is!


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback