17 år om en vecka (:

Började tio i tio med matte, jag och malin fick kasta tavelsudd mot ett papper som vi skulle komma så nära som möjligt till, det var ju najs, mitt närmsta var 16 cm haha. Sedan kom vår historia lärare maj in och berättade att vi inte hade någon historia och jag blev genast överlycklig. På hålet satt vi bara utanför matsalen och snackade. Gabriella kom inte till skolan så det var jag, bästis och malin. De gick in för att äta påsklunch och sedan satte vi oss och snackade tills idrotten började. Då skulle vi ha beep test men jag var sjuk så kunde inte vara med, och charlie har sin fot så vi fick gå till bibblan och skrivva ut texter på hur man spelar ovanliga bollsporter. Vi hittade Squach och Lacrosse och hon blev mycket nöjd. Sedan slutade vi och klockan var innan två. Jag och malin drog till jakan där vi gick omkring men spenderade mest tid i br. När jag gick hem pratade jag med charlie i tele om lite allt möjligt och jag åt nyss två rostmackor med ost och dricker loka. Har bara ätit frukost och en tugga på en prinskorv och en vindruva idag så var skit hungrig nu när jag kom hem. Ikväll lär ingenting hända, ska nog bara vara hemma KOLLA PÅ TOP MODEL, som jag längtat till och tjilla. Ciao<3

image627image622image625

This baby is growing up

Kommentarer
Postat av: malin

woooh, du tyckte det va :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback