17 dagar tills jag är 17!

Kollade nyss klart på filmen The perfect man med Hillary Duff som huvudpersonen. Äkta romantisk film som man vet hur allt kommer att sluta i. Men tycker verkligen om sådana filmer de gör än glad. Imorgon är det skola och jag börjar tio. Orkar verkligen inte gå till skolan men mar har inte direkt något val. Dessutom saknar jag bästis så mycket och är orolig för henne nu när hon opererat sin fot och allt. Hon betyder verkligen mest, finns ingen annan som hänne i hela världen. Om jag skulle ta med någon till en öde ö skulle det lätt vara hon. Åh nu när jag sa det sådär så ser jag nästan fram emot det, fett mysigt. Haha, nej nu börjar jag bli lite trött här känner jag. Ska snart gå och lägga mig. Nu är det bara 17 dagar tills jag fyller åt, feta najs ju. Åh vill ha presenter nu orkar inte vänta! Allt känns så perfekt just nu. Har 900 kr och har precis fått kläder av mamma som hon köpte ( en svart kofta och en grå stickad tunika ), jag fyller snart år och får massa paket och sedan samma dag får jag 1050 kr. Folk kanske inte håller med mig men jag tycker iaf att det är pengar som gör än lycklig, inte bara såklart men bland annat. Iallfall för mig. För då kan man köpa saker som gör att man känner sig finare, och känner man sig fin så är nästan allt perfekt! Oj dte blev mycket text tänkte bara skriva ett kortis inlägg men det vart inte så. Skriver mer imorgon då. Ciao<3
image573

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild !

2008-03-09 @ 23:27:49
Postat av: isabelle

anonym; tnx (:

Postat av: Charlie

Skulle oxå ta med dig till en öde ö, har tänkt på de förut :D Älskar dig mest gullunge

2008-03-10 @ 20:00:48
URL: http://cwandel.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback