Broken

Det funkar tydligen inte att ladda upp bilderna på datorn så jag kan inte lägga in bilderna från igår. Men det var endå en väldigt mysig kväll. Efter maten kollade vi på king arthur och åt lite chips. Idag vaknade vi vid tio och jag började fixa mig eftersom att min farmor och farfar ska komma hit ikväll. När klockan var runt ett gick vi till nick, han skulle hjälpa till hemma men så var ingen här. Så vi har legat och mysigt och så. Vi ska hem runt fem då gästerna kommer och jag ska få presenter. Kan skriva sen vad jag fick. Vet inte varför men är verkligen på sugit humör idag. Vill bara slå sönder allting. Jag tror jag vet varför egentligen men inget jag kan skriva om. Men jag får väl hoppas att dagen blir lyckad. Synd att nästan alla affärer är stängda idag, hade velat köpa kläder eftersom att det gör mig glad. Ville bara skriva att jag älskar låten Broken med Digga. Den går på repeat och är verkligen exakt så jag känner just nu. Nä nu måste jag vara lite social mor nick. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback