Carpe Diem

Sitter fortfarande och väntar på att älsklings flickorna ska komma, sega dem är. Men har städat mitt rum och damsugit. Tog lite bilder med min nya kamera som jag tänker ladda upp ikväll. Knakse får några fina moments senare idag på bild också. Just nu tänker jag på .. kläder. Jag fick bara trosor i present? Jag som inte shoppat för att jag trode jag skulle få mycket kläder. Så nu måste jag alltså köpa en massa kläder. Men samtidigt spara runt en femhundring till nicks födelsedags present vad jag nu ska ge han. Jag vill verkligen ha sommar nu, ska ju åka till Frankrike nästan direkt. Mami, papi jag och nick. De har ju redan hyrt huset och allt, antingen kan jag och nick dela rum eller ha ett eget om vi bråkar (haha!). Tänk att få ha med sin en kille på semestern, gå ensamma och äta på restaurang. Och vi ska bo brevid havet så vi kan bada kvällsbad och allt. Ååh jag hoppas verkligen inte att vi bråkar så mycket att det inte blir av. Men vi har ju känt varandra i snart fyra år så det är nog lungt. Hittade ett blogg inlägg på min playahead där jag skrivit att jag skulle vara med nick. Hade dock en annan pojkvän då men jag skulle endå vara med nick. Det var den 15 juni 2005, känns konstigt att vi ens varit kompisar. Fast han blev ju kär i mig vid första ögonkastet det är lite roligt (a).

image669

Frankrike i sommar, ååh vad jag längtar!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback