Crazy day

Nej ush den här natten sov jag fem timmar, när jag vaknade snoozade jag en halvtimme innan jag gick up. Jag mötte charlie vid åtta och vi gick till skolan för att ha svenska. På lektionen lekte vi med en liten "docka" från donken. Vi döpte den till poopielopi ( vi har inte kollat hur det ska stavas än ). Men vi adopterade dockan och jag målade hans tånaglar med rött och charlie hans mun. Efter mycket skratt och skrik fick vi skäll av läraren som plockade in vår leksak, pinsamt. Efter det hade vi engelska och fortsatte leka med den. Vi mörkte att den kunde röra på huvudet med hjälp av att klämma på benet och dessutom hade den en muskel på armen som den kunde spänna så då blev vi överlyckliga. Gabriella är hans moster. På matten fick alla som hade IG VARNING sitta i ett litet rum o snacka med läraren, jag var en av de 10 personerna. Sjukt många. Sedan var det lunch. Innan vi gick in i matsalen höll jag om charlie och en kille tog tag i min arm och vi slängdes mot en massa killar. Det var skit kul, okej nu skriver jag på ett sätt så att man inte fattar men anyway. De sa att en kille skulle sjunga för oss och vi bara skrattade och försökte gå iväg men lyckades inte. Killen började sjunga med en faktiskt jätte fin röst " Ni två är söta som plommor.. " A något sådant var det iaf. Skit gulligt och det gjorde min dag! Speciellt eftersom att de sjöng inför typ 40 pers. Men det var äcklig soppa och äcklig gröt med klumpar, propvade båda men det smakade skit så tog mackor med ost, mums. Sedan hade vi bild, gjorde klart mitt påsk-kort men det blev förjävligt. Spelade på min mobil tills jag fick gå. Mötte nick och vi gymmade. Gjorde absolut inte mycket idag men var så trött och hade ont i magen. Sedan gick jag hem och tog en macka. Gick upp för att sitta vid datorn men blev så trött av det, kollade på simpsons sedan somnade jag tills det var mat, åt nyss klart. Den här kvällen händer det nog inte så mycket iallfall. Det blir väl till att tjilla och lyssna på musik, måste skriva önskelista också. Ciao<3
image532
It was a time when I was blond.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hahahaha poopielopi, SÅ FUUUUUUL :D Skitpinsamt när lärarn tog våran donkenleksak, :/
Håller med om att killarna gjorde dagen, fan måste skriva om det senare haha :) Älskar dig bästavän!

Postat av: isabelle

Charlie; Haha fan vad snabbt du kommenterade! :D
Hahaha självklart! Älskar dig med bästus

2008-03-04 @ 19:21:45
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad hette killarana?:D

2008-03-04 @ 21:56:44
Postat av: isabelle

Anonym; Ingen aning vi kände de inte

2008-03-05 @ 08:23:33
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback