Färgning

Just nu sitter jag o väntar på att skölja bort färgen. Valde en kastanjefärg men har nästan bara gjort utväxten nu och resten av håret ska tydligen bara ha färgen i 5 minuter. Men det blir nog bra hoppas jag, inte någon stor färgförändring direkt. Men egentligen blir jag så trött på att ha mörkt hår. Min blonda utväxt på bakhuvudet gör så att jag ser flintis ut och det är hemskt. Önskar jag hade som i sexan. Hade min naturliga hårfärg och blondsprayade håret en gång så blektes det på sommaren och håret var skit snyggt. Då hade man inte sönder färgat håret så då kunde man ha långt fint hår. Typiskt vad man kan göra dumma saker. Nej nu måste jag fortsätta med håret, phuu. Ciao<3
image521 Spanien sommaren 04?

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback