Film kväll :)?

Vaknade hos nick idag, kände mig glad på engång pga av att det var fint väder. Har inte hunnit göra så mycket blev nyss klar med allt. Vi ska nog åka till SIBA och försöka fixa minneskortet till min mobil. Jag ska äta och sova här idag, jag tror att vi ska kolla på film ikväll. Han har fått sin pappas nya högtalare, de har surround ( hur d nu stavas ) och jävligt många högtalare är det så kommer nog kännas som på bio. Jag vill ladda ner Spiderwick och Horton men de har inte kommit ut på bra kvalitet än. Har så många besökare men inte många som kommenterar, ge er lite tid och skriv vad ni gjort på lovet :)? Ha iaf en fortsatt trevlig helg, tihi. Ciao<3
image699


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback