Första skoldagen

Somnade sent igår men kände endå att det funkade att gå upp imorse, skolan var därmot ingen höjdare. Började med bild, målade påskkort medans jag och bästis snackade om allt som hänt på lovet. Sedan var det lunch, åt inte för hatar skolmaten ibland. Men där satt vi nästan hela rasten förutom en stund på slutet då vi satt i simhallen och kollade på nicks klass när de simmade. Sedan var det samhäll, kände mig rätt duktig och fick gå fram till tavlan och rita ngt cp. Sist hade vi matte, vi fick veta vad vi fått på vårt prov. Jag som trode att det gick hyffsat bra. Jag fick 13 poäng av båda A och B provet och 20 var godkänt?! Han sa att jag får ig varning men att han ser att jag kämpar så det enda var att jag ska fortsätta kämpa? Så typiskt. Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik Unknown - Together, härligt mysig. Vet inte vad som händer ikväll riktigt men orkar inte göra så mycket. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: kattig

denna tjej är grymt kattig

2008-03-03 @ 21:45:34
Postat av: isabelle

kattig; ajt snällt sagt i guess

Postat av: Saraa

Vart kommer korta shortsen ifrån:)?
´perfekta ben oxå..;p

2008-03-04 @ 01:13:30
Postat av: isabelle

Saraa; De kmr från bikbok, köpte de på rean i somras :) tack

2008-03-04 @ 06:42:59
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Anonym

aa jag vet att det va snällt för du e grymt kattig

2008-03-04 @ 16:11:51

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback