Fucking regn

Kunde verkligen inte sova inatt jag gick upp tio i sex och var jätte pigg. Gjorde min frukost och satte mig framför tv'n. Eftersom att jag var klar fort så gick jag till skolan vid åtta ( började tio ). Men hade typ feber och ont i huvud&hals så jag gick hem till nick och vilade tills han började tjugo i tio och vi tog sällis till skolan. På bilden snackade vi om olika bild typer som vi ska ha med i kompendiet vi gör, det ska göras klart nu eller vackan efter påsken och har jätte mycket kvar. Sedan slutade vi och klockan var då halv tolv. Jag och nick åt burgare i skolan sedan drog vi och gymmade. Kände mig jätte duktig och körde hårt speciellt på cycklingen. När vi gymmat lite mer än en timme drog vi till han där jag vilade igen tills jag hade utvecklingssamtal tjugo i tre. Kom lite sent men skyllde på.. regnet. Det var ett bra samtal med mycket skämt och skratt mellan mig och min mentor. Men vi kom fram till att det blivit bättre men att jag måste vara mer aktiv, i will try. Kom hem för en stund sedan och är tydligen ensam hemma. Trött och sjuk. Idag ska jag laga maten, tacos, mums vad gott det ska bli sedan vet jag inte vad som händer. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback