Fucking snöö

Sitter i skolan och har svenska just nu, vi ska hitta något ämne att snacka om för vi kommer ha muntliga anföranden i svenska efter lovet. Jag har den åttonde april. Ingen har typ kommit på något ämne men det har faktiskt jag. Jag valde Geisha, ska snacka om hur en geisha är, hur hon sminkar/klär sig och en massa mer så det är tur att jag kom på något. Just nu gör min hårförlängning skit ont för jag har typ klämt fast ett clips så att det drar i håret så måste gå och fixa det. Idag har morgonen sugit, har mått illa hela tiden och gör det fortfarande. Och halå vart kom all snö från? Den förstörde allting eftersom att jag inte har skor att ha i det vädret. Men jag gick med bellerina och paraply till skolan så det funkade väl. Nu ska jag nog gå tillbaka till lektionen. Ciao<3

Dagens humör: glad men trött som fan
Dagens mående: sucks real hard
Dagens borde: städa mitt rum + plugga
Dagens frisyr: vanligt, utsläppt med snedbena
Dagens klädsel: svarta strumpbyxor, grått linne, rosa munkjacka
Dagens planer: gå hem och bara tjilla
Dagens materiella vill ha: digitalkamran jöö
Dagens längtan: seeemlan efter maten, moms!
Dagens fundering: angår bara mig (a)
Dagens beroende: knark, nej men sömn
Dagens tråkigaste: skolan, alla lektioner
Dagens roligaste: dunno what
Dagens middag: ingen aning, syrran lagar
Dagens låt:  akon - come back

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag ser dig med ;)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback