Geisha, mums

Min kväll blev bra, jag gick en promenad till jakan där jag mötte nick och vi gick omkring och snackade. Var jätte sugen på godis så vi gick till centrum och runt alltihop och snackade om minnen och saker som hänt där vi gick förbi. När vi skulle gå in i kiosken så såg vi natis och stannade ( nick och han bråkar ) och kollade. Han köpte typ en cola och gick hem, nu såg jag vart han bode. Sedan köpte jag en geisha choklad. Jag och nick började gå mot nick, där sa vi hejdå och jag började gå hem. På vägen hem snackade jag med natis i tele och jag berättade att vi sett honom där. När jag kom hem snackade jag med päronen. Skulle visa en film på mobilen som jag filmade vid nicks hus på en lägenhet där det hängde en docka i taket, ser nämligen ut som att någon hängt sig där. Det var nämligen så att inatt satt jag i nicks säng o tittade ut, såg att det rörde sig i det fönstret fast det var sent, så nick och jag försökte kolla i kikare o allt möjligt för vi blev oroliga var det var. Den snurrade och rörde på sig men vi kanske inbillade oss. Men imorse märkte vi att det var en docka, men läskigt att det rörde sig endå! När mamma såg videon sa hon att om hon hade sett det hade hon ringt polisen, haha. Nej nu ska jag äte lite choklad, tihi. Ciao<3
image614

Kommentarer
Postat av: viksjöboytellem

vaa varför bråkar den där natis med nick?

2008-03-17 @ 16:24:54
Postat av: isabelle

viksjöboytellem; de bråkar inte längre men är inte direkt vänner längre, varför har ingen annan än de med att göra! :)

Postat av: Charlie

Haha jag vet varför, men jag vet fan allt ;)
Hörru varför har du klottrat över den där bilden som är så fiiiiiiin :D Det är hos mig *STOLT* höhöhöh puss

2008-03-18 @ 15:48:06
URL: http://charlielouisewandel.blogg.se
Postat av: Anonym

haha du vet varför kolla bilden hos dig fan, det skrattade vi ju år

2008-03-18 @ 22:12:47

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback