Happy birthday

Inatt klockan o1.54 kommer jag att fylla 17 år. Och jag ser verkligen fram emot att alla mina läsare skickar ett grattis till mig då (a). Idag händer faktiskt inte så mycket. Jag ska göra mig iordning och vänta på att nick ska ha köpt present till mig. Då ska jag hem till honom. Äta där osv, efter vi varit där ska vi sova hos mig. Och jag längtar sjukt mycket till imorgon. Mysigt att min familj+nick ska komma in och väcka mig med en massa paket. Och jag får ju bestämma vad vi ska ha för mat och såklart min älsklingsrätt. pappas hemgjorda lasange. Det är verkligen den godatse, men det är väl för att han gör pastan själv, mums! Till efterrätt tror jag jag vill ha pappas egna vitchokladmousse rullar med cocos på. Idag känner jag mig lycklig, det enda som saknas nu är att få träffa alla mina vänner jag älskar. Saknar verkligen Charlie,Jossan,Malin och Gabbi nu.

Idag när jag läste
Natacha Peyres blogg såg jag att hon fyller år på samma dag som mig, ironiskt eller? Liksom en av mina idoler så det var lite roligt. Någon av mina läsare som kanske fyller år nu i mars-april och är vädur? Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback