Härligt fan

Idag känns allt så mysigt och perfekt. Jag ska snart börja göra mig iordning och fixa till mitt rum från igår. Sedan kommer gabriella och charlie hit för att göra något "hemligt" som jag inte vet vad det är. Vet inte hur det blir med att jag skla färga charlies hår då hon är jätte osäker. Men jag tror att det skulle bli jätte fint. Hade tänkt köpa mat om hon köpte hårfärg men nu kanske det inte blir av. Men måste iallfall ha något att laga till familjen senare idag. Åh vad glad jag är för mina presenter. Min säng har blivit världens mysigaste tack vare alla kuddar och nu har jag äntligen att bra tangentbord som inte låter så mycket när man skriver. Solen skiner och och allt är bara så härligt. Jag tror jag har hittat ett ställe jag vill jobba på i sommar. Men tänker inte skriva vad för då kanske andra tar upp idén och jag inte får någon chans till det. Men det var mikaela som gav mig tipset för att hon jobbar där nu. Men de söker inte förens i sommar. Men jobbar man nio timmar en dag så kan man få upp till 549 eller 610 spänn. Vilket betyder att OM man skulle jobba en vecka varje dag nio timmar skulle man få runt 4270 på en vecka bara! Hel sjukt! Nej nu måste jag dra mig tillbaka, Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback