I love this day

Idag blir det en jädrans bra dag, åt nyss våfflor till frukost och ska snart handla med nick. Mina planer för den här dagen är redan klara. Nicks föräldrar kommer inte vara hemma så vi ska sjunga singstar det högsta vi kan. Mina föräldrar åker till mina farföräldrar och då har de lagt in pengar till pizza på mitt konto. Alltså ska jag och nick äta ute idag vilket blir riktigt mysigt. Jag tror det blir en perfekt dag trots det usla vädret. Tyvärr är jag rädd att förstöra mina tygskor när jag går ut idag då det är så blött men vi får se hur det blir med det. Ikväll kommer bästis hem från sälen. Men hon ska på fest i kungsängen då så ska troligtvis träffa henne imorgon om vi hinner. Idag ska jag också färga min utväxt, men kom på att den är hemma hos mig och jag kanske ska sova här. Så vi får se hur det blir med det, nu har jag inte så mycket mer att säga men får se om jag släpper iväg ett inlägg senare under dagen/kvällen, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback