Idag fyller jag år :)

1. När gick du upp idag?
Runt halv elva

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Minns ej jag laddar ner filmer

4. Favorit-TV- program?
Desperate Housewifes, Heroes, OC, One three hill, Prison break m.m

5. Vad åt du till frukost?
En macka med ost på

6. Vad är ditt andranamn?
Johanna

7. Din favoritmat?
Pappas lasange

8. Vilken mat gillar du inte?
Skinka, korv, ärtsoppa m.m

9. Favoritchips?
Pringles hot and spicy, Estrella grain delight

10. Vilken är din låt för tillfället?
Digga - Broken

11. Vilken bil kör du?
Har ej körkort

12. Favoritmacka?
Egen gjord baguett med rostbiff/kyckling, ost och annat gott

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
Otrevliga, mytomaner och falska

14. Vilka är dina favoritkläder?
Strumpbyxor och ngt av mina over size linnen

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Grekland för att jag saknar det som fan, annars Thailand

16. Favoritklädmärke?
Har inget direkt

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Inget jag bestämt

18. Favorittid på dagen?
13.37

19. Var är du född?
Uppsala

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll, basket, dans och skridskoåkning

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Pedikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Idag fyllde jag 17 år och nu är det bara ett år kvar tills 18!

26. Vad ville du bli när du var liten?
Flygvärdinna eller dagisfröken, haha

27. Bästa barndomsminnet?
Har så sjukt många som jag älskar

28. Varit i Afrika?
Nej men skulle gärna vilja åka dit

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Eh nej

30. Varit med om en bilolycka?
Krockade en gång i Tyskland men det var inget farligt och ingen skadade sig

31. Favoritdag i veckan?
Fredag-Lördag

32. Favoritrestaurant?
Spanjoren i Kista?

33. Favoritblommor?
Röda rosor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
McDonalds, och en pizzeria jag ej kan namnet på

35. Äger du en cykel?
Nope

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Alla med snygga saker i

37. Läggdags?
Oftast sent

38. Vad lyssnar du till just nu?
Digga - Broken

39. Favorit färg
Rosa, svart och vitt

40. Hur många tatueringar har du?
Cero, men vill ha ett hjärta med vingar längst ner på ryggen

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback